Pēc Valsts prezidenta ierosinājuma 15.oktobrī tiek svinēta Valsts valodas diena. Arī mūsu skolēni godināja latviešu valodu kā vienīgo mūsu valsts valodu. Mēs noskatījāmies Latviešu valodas aģentūras video materiālus "Latviešu valodas stāsts" un "Es runāju latviski". Bērni zīmēja dāvanas un rakstīja novēlējumus latviešu valodai. Paldies visiem, kas piedalījās un aizdomājās par latviešu valodas lietojuma paradumiem. Mīlēsim un lietosim latviešu valodu!
2022.gada novembrī Tiskādu pamatskolas sākumskolas skolēniem, kuri nodarbojas pagarinātās dienas grupā, tika iegādāti dažādi konstruktori modelēšanai un konstruēšanai. Projekta īstenošanai skolai tika piešķirts Rēzeknes novada pašvaldības finansējums 485,00 EUR apmērā materiālās bāzes papildināšanai tehniskās jaunrades aktivitātēm. Konstruktori mērķtiecīgi tiek izmantoti skolēnu tehniskās jaunrades pilnveidošanai un attīstīšanai. Pagarinātās dienas grupā skolēni mācās strādāt ar instrukcijām un shēmām, veido un konstruē jaunus priekšmetus no konstruktoru daļām. Skolēni organizē savu darbu izstādes, viņiem tiek attīstītas sadarbības un komunicēšanas prasmes. Projekta mērķis un uzdevumi ir sasniegti. Ir pilnveidota pagarinātās dienas grupas materiāli tehniskā bāze ar konstruktoriem. Iegādātie konstruktori tiek izmantoti skolēnu tehniskās jaunrades prasmju pilnveidošanai un attīstīšanai. Skolēniem tiek veicināta interese par modelēšanu un konstruēšanu, tiek attīstīta viņu loģiskā domāšana un radošums. 1.-4.klašu skolēni ar aizrautību un interesi nodarbojas ar konstruktoriem, lietderīgi pavada brīvo laiku skolā pēc mācību stundām un pagarinātās dienas grupā.
Skolas direktore Olga Miseviča
Fotogrāfiju autores Ļubova Ņemņaseva un Gaļina Žugunova
No 2018.gada 1. septembra līdz 2021. gada 31. augustam Tiskādu vidusskolā notika ERASMUS+ projekta “Zwischen den Kulturen” īstenošana. Projekta dalībvalstis bija Rumānija, Turcija un Latvija.
Projekta galvenais mērķis - komunikācijas un vācu valodas zināšanu uzlabošana, skolēnu un pedagogu informācijas komunikācijas tehnoloģiju izmantošanas prasmju pilnveidošana, skolēnu vispārējo zināšanu par dažādu valsts kultūrām uzlabošana, tolerances audzināšana, sadarbības prasmju veicināšana.
Katras mobilitātes laikā projekta dalībnieki piedalījās tādās tematiskās aktivitātēs kā “Raksturīgi manai valstij”, “UNESCO ceļojumu objekti”, “Izglītības sistēma valstī”, “Manas valsts personības”, “Reliģija un kultūra”, “DACH valstis”, “Informācijas komunikācijas tehnoloģijas” , "Sports". Aktivitāšu īstenošanā tika izmantotas dažādas metodiskas formas un paņēmieni: prezentācijas, izstādes, viktorīnas, kolāžas, filmas, krustvārdu mīklas, darba lapas, konkursi, sporta sacensības, žurnālu lasīšana, jauniešu literatūras lasīšana un uzdevumu izpildīšana, pārrunas, dialogu veidošana, aprakstu veidošana, audioierakstu veikšana, interaktīvas spēles, teātra izrādes, jauno datorprogrammu apgūšana, e-grāmatas veidošana u.c. Dokumentālo ceļojumu ietvaros skolēni pētīja Rumānijas, Turcijas un Latvijas ievērojamākās vietas, apskates objektus, katras valsts kultūras mantojumu. Skolēni un pedagogi veica sava darba pašvērtējumu un aktivitāšu vērtējumu.